Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Pénzügyi asszisztens
Cégünk 2001 óta az ipari folyamatműszerezés és analitika területén kínál termékeket és szolgáltatásokat. Projektjeink készítésének során különös figyelmet fordítunk a rendszerek fenntarthatóságára, illetve a jövőbeni karbantartására. Gazdasági- és adminisztrációs feladatokra keresünk munkatársat az alábbi hirdetés szerint:
Feladat
    • Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása a vállalatirányítási rendszerünkbe
    • Kimenő számlák készítése, kiküldése
    • Banki utalások rögzítése, tranzakciók ellenőrzése
    • Könyvelési dokumentáció összeállítása
    • Jelenléti ívek összeállítása
    • Kapcsolattartás könyvelővel, bérszámfejtővel
    • Munkatársak mindennapi munkájának támogatása
    • Irodai asszisztensi feladatok ellátása (központi email és telefon kezelése)
    • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Amit kínálunk
    • Stabil hosszú távú állás egy sikeres családias cégnél
    • Alkalmazotti jogviszony határozatlan időre
    • Céges telefon, notebook
    • Versenyképes fizetés és juttatások
    • Éves árbevétel és egyéni teljesítmény függvényében év végi bónusz
    • Családias, fiatalos közeg
    • Széles körű Wellbeing programok (céges rendezvények, csapatépítő programok, sport- és közösségi programok)
    • Teljes munkaidős alkalmazás, heti 40 óra.
Elvárások
    • Minimum középfokú végzettség
    • Microsoft Office ismerete
    • Alapfokú angol nyelvtudás
    • Pontos, precíz munkavégzés
    • Önálló munkavégzés, monotonitás tűrés
Előnyök
    • Pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat
    • Gazdasági végzettség, Gazdasági alapismeretek
    • Felsőfokú végzettség (BA/BSc)
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x