Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Irodai asszisztens állás! Munkavégzés helyszíne: Budapest XXI. kerületben
Partnercégünket 2010-ben alapították, amely 100 %-ban magyar tulajdonú mikrovállalkozás. Optikai és labortechnikai műszerek javításával, karbantartásával, forgalmazásával foglalkoznak. Munkájukat 30 éves szakmai múltra alapozva végzik. Ügyfeleik között megtalálhatóak az egészségügyi intézmények, nagy ipari parkok, egyetemek, a teljesség igénye nélkül. „Célunk biztosítani ügyfeleink számára műszereik hosszú távú, biztonságos működését és ezzel hozzásegíteni Őket munkájuk sikeréhez”.
Feladat
    • Különféle külső és belső kapcsolattartást szolgáló iratok, levelek, egyéb dokumentumok készítése, szerkesztése, sokszorosítása;
    • Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése
    • Számlázás, szállítólevelek készítése;
    • Beérkező áruk adminisztrációja;
    • Adminisztratív segítségnyújtás a vezetőknek, munkatársaknak, ügyfeleknek számítógépes programcsomagok (szövegszerkesztő, táblázat-, és adatbázis-kezelő)használatával;
    • Napi posta kezelése, irányítása, ellenőrzése;
    • Hatáskörébe tartozó szakmai ügyekben ügyintézés és levelezés folytatása
    • Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
    • Kapcsolattartás munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
    • Belsős információs iratok, dokumentumok (pl.: jelentés, beszámoló, tájékoztató, feljegyzés, emlékeztető, körlevél, stb.) készítése a feladatok állásáról, további teendőkről;
    • Irodai készletgazdálkodás és reprezentációs feladatok ellátása;
    • Titkársági feladatkörbe tartozó gazdálkodási feladatok ellátása (pl. házipénztár kezelése, útiköltség-elszámolás, stb.)
    • Munkakezdés várható ideje: 2025. január
Amit kínálunk
    • 1 műszakos munkarend
    • 8 órás munkaidő
    • európai szintű bérezés
    • SZÉP kártya, céges rendezvények
    • Bejárás támogatása: havi BKK bérlet, vagy annak megfelelő összegű benzinköltség
Elvárások
    • Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat;
    • felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS World és Excel magas fokú ismerete;
    • Pénzügyi, és számviteli alapismeretek
    • Hivatali ügyintézésben való jártasság
    • Bizalmas információkezelés
    • Magas együttműködő készség;
    • Strukturált gondolkodásmód;
    • Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, gyakorlatiasság;
    • Rugalmasság, precízitás, stressztűrő képesség;
    • Mind megjelenésében, mind munkavégzésében önmagára és munkájára is igényes.
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x