Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Általános irodai adminisztrátor álláslehetőség
Feladat
    • általános számlák kezelése
    • személyüggyel kapcsolatos ügyintézés (jelenléti ív, táppénz, szabadság)
    • könyvelési anyag naprakészen tartása, kapcsolattartás a könyveléssel
    • klímaberendezésekkel kapcsolatos dokumentációk kezelése (NKVH felületi ügyintézés)
    • készletgazdálkodás (bevételezés)
    • általános irodai adminisztráció
Amit kínálunk
    • Egyműszakos munkarend, hétfőtől péntekig, 8:00-16:30
    • Havi nettó 300.000-350.000
    • Csapatépítő tréning évi 2 alkalommal. Év végi juttatás.
    • Tömegközlekedéssel egyszerűen megközelíthető, parkolás saját belső parkolóban.
    • Bejárási támogatás: Törvény szerint meghatározott formában
Elvárások
    • adminisztrációs/irodai területen szerzett tapasztalat (könyvelési dokumentumok, személyügy, számlakezelés)
    • igényes pontos/precíz munkavégzés
    • általános irodai programok (Ms. World, Excell, Outlook) felhasználói szint ismerete
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x